donderdag 16 mei 2013

Candlebag - Give away



 
 
Like, share & win facebook actie


Het lekkere weer gisteren heeft mijn lente gevoel weer aangewakkerd. Helaas hebben we vandaag weer een lekker hollands dipje, maar goed nieuws: volgende week gaan de temperaturen omhoog!!

Dus: tijd om een tuinfeestje te gaan voorbereiden!

Daarbij zijn deze candle bags van Tindra echt een aanrader!!


Zet ze in een groepje op je tuintafel of verlicht er je tuinpad mee. De kleine gaatjes laten een romantisch licht door en ze staan gewoon super gezellig. Ook leuk als decoratie voor je bruiloft of babyshower.
Ze zijn gemaakt van brandvertragend, biologisch afbreekbaar papier en herbruikbaar zo vaak als je wilt.  

En als de zomer in Nederland weer lekker regenachtig blijft, zet je ze toch gewoon binnen! Op de trap bijvoorbeeld.



Hoe dan ook, ik geef een setje van 6 kleine zakjes weg met hartjes patroon.

Ben je geïnteresseerd? Dit moet je doen:

1. Like mijn facebookpagina
2. Like op mijn facebookpagina het bericht waarin ik naar deze blog verwijs en deel dit bericht of laat een reactie achter!
3. Als je mij ook nog gaat volgen via bloglovin komt je naam dubbel in de hoge hoed!

Ik ben benieuwd naar wie ik het setje toe mag sturen!

Xx Jody

1 opmerking:

  1. Leuk Jody!! :)

    I have a nice giveaway up on the blog (Vogue T-shirt)
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    XxX

    BeantwoordenVerwijderen