maandag 3 februari 2014

Valentijnsdag -- 5 echt leuke Valentijns kaartjes!


Volgende week vrijdag is het weer zover, Valentijnsdag! 14 februari is de dag waarop we ongegeneerd zoetsappig en cheesy kunnen doen. 

In (online)winkels vind je steeds meer rode rozen, hartjes en chocolade toestanden. 
Maar goed, de vraag is of je blij wordt van al die standaard kaartjes en andere spullen? Ik dus niet! Vandaar deze post.

In mijn zoektocht naar leuke Valentijns do-it-yourself (DIY) ideeën ben ik namelijk deze 5 bloggers uit Amerika tegen gekomen. Met super leuke gratis te downloaden en af te drukken printjes!

Super leuk en low budget! En niet alleen voor Valentijnsdag te gebruiken maar ook gewoon zomaar!

1. Hartjes



Op de site camillestyles.com vind je deze super leuke kaartjes met bloemen print. Knip ze uit en gebruik als kaartje, of plak ze op een saté prikker voor super leuke Valentijns cupcakes!

2. Tic Tac Toe



Op de blog 733blog.com vond ik dit leuke spelletje boter kaas en eieren. Het enige wat je nodig hebt is een zak met minimaal twee verschillende kleuren M&M's of andere kleine snoepjes en je bent klaar.

3. Nuts for Donuts



Mijn favoriet! Ik ben gek op donuts en donut uitspraken! Zeg nou zelf, dit is toch te schattig? De pagina opent een beetje raar op mijn computer, maar dat maakt niet uit want je kunt de bestanden wel goed downloaden. iheartnaptime.net

4. I'd go bananas:




Nog zo'n leuke van iheartnaptime.net "I'm bananas for you"of "i'd go bananas without friends like you"! Leuk om je beste vriend of vriendin mee te verrassen! Het staat ook nog eens erg gezellig in de fruitschaal op tafel!

5: Krijtbord




Nog een leuk kaartje om mee af te sluiten. Een mooi krijtbord effect en leuke letters doen het altijd goed. Ook leuk om in een lijstje neer te zetten of met washi tape aan de muur te plakken. Deze is van catchmyparty.com 

Ga jij iemand verrassen op Valentijnsdag? 

Xx Jody 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten