vrijdag 26 april 2013

Chevron Inspiration

Zo, na een paar heerlijke weken bezig te zijn geweest met leuke dingen zoals mijn bruiloft en huwelijksreis ben ik weer terug met nieuwe inspiratie! Wat kan lekker ontspannen en lol maken toch heerlijk zijn!

Ik ga het deze keer hebben over iets wat ik steeds vaker terug zie komen: de chevron print. Het patroon is overal voor te gebruiken: bruiloften, verjaardagsfeestjes, babyshowers enzovoorts. En het geeft een instant vrolijk gevoel! Zeker als je gaat voor lekker zomerse kleuren als mint, appelgroen en geel. 

Je kunt het printje als thema gebruiken en overal in terug laten komen door voor bepaalde kleuren te kiezen. Of juist combineren met een bestaand thema. Hieronder twee moodboards hoe je deze print op een leuke manier kunt laten terug komen op jouw feest.



In het eerste board heb ik willen laten zien hoe je zwarte chevron print kunt gebruiken zonder het heel zwaar te maken. Door het te combineren met roze en gouden elementen wordt het chic. Door er wat grappige elementen bij te halen zoals de oude foto camera en de ouderwetse gouden klok blijft het van nu en wordt het niet te statig. Ook de bloemen fleuren de boel lekker op.



 


Het tweede bord is lichter als het eerste. Juist om te kiezen voor chevron print in een kleurtje kun je de boel lekker opfrissen. Vooral de combinatie tussen de moderne chevron print met het oude hout wat juist meer vintage is vind ik erg mooi. Leuke bijkomstigheid aan deze manier van verwerken van de print is dat er veel ruimte is voor DIY. Koop een leuke lap stof met chevron print en maak servetten/aankleding voor je stoelen. Koop zakjes van kraftpapier met print en vul deze met een lekkere of leuke verassing als bedankje voor je gasten. Ook de rietjes leuken een anders normaal drankje erg op!

Heb je zelf nog leuke ideeën met dit printje laat het me vooral weten! Ook als je inspiratie nodig hebt voor je eigen feestje kun je me altijd benaderen. Ik denk graag met je mee!
foto's gebruikt in beide moodboards zijn afkomstig van pinterest




Geen opmerkingen:

Een reactie posten